Робота з учнівським колективом:



1) максимально повне задоволення потреб і запитів:

  • індивідуальні бесіди;
  • анкетування;
  • картотеки виконаних тематичних і фактографічних довідок;
  • картотеки незадоволеного попиту;
  • інформація попереднього замовлення «У вас - питання, у нас - відповідь»;
  • аналіз читацьких формулярів;
  • ознайомлення з навчальними планами та програми;

2) інформування учнівського колективу:

  • рекомендаційні покажчики;
  • групові рекомендаційні списки;
  • індивідуальні рекомендаційні списки;
  • інформаційні куточки;
  • дайджести;
  • інформаційна підтримка предметних тижнів;
  • популяризація періодичних видань;
  • тематичні картотеки;
  • виставки;

3) інформування педагогічного колективу:

  • індивідуальне інформування адміністрації, керівників методичних об'єднань;
  • дні інформації;
  • інформаційний вісник;
  • огляди нових надходжень;
  • тематичні добірки «Я іду на урок...»;
  • виставки надходжень;
  • інформаційно-методичний куточок.

Формування основ інформаційної культури:

  • інтегровані уроки (спільна робота з учителями-предметникками);
  • виховні години (спільна робота з класними керівниками);
  • курс за вибором «Основи інформаційної культури» (10-й клас);
  • бібліотечні уроки (1-3-й класи, 5-9-й класи);
  • бібліографічний куточок «Бібліографія - ключ у країну знань»;
  • інформаційні вітрини;
  • самостійна робота учнів у читальному залі шкільної бібліотеки.

Поповнення бібліотечного фонду:

  • передплата за рахунок державного бюджету;
  • обмінні фонди з Парламентською та освітянською бібліотекою;
  • акція «Подаруй бібліотеці книгу»;
  • акція «Юним читачам від випускників»;
  • клуб цікавих зустрічей;
  • співпраця з міською літературною студією «Криниця» та видавництвом «Українська ідея»;
  • спонсорська допомога;
  • розробка тематичних папок-досьє.

Перспектива

1) Повноцінне задоволення інформаційних потреб учнів, доповнення шкільної бібліотеки нетрадиційними бібліотечними послугами:

  • виготовлення ксерокопій;
  • доставка оригіналів і копій документів користувачам;
  • виставки реферативних журналів;
  • інформація про бібліотечні фонди через мережу Інтернет;
  • видача абонентам аудіо-, відеодокументів.

2) Генералізація інформаційної функції шкільної бібліотеки, інформатизація її структурних елементів, організація роботи з позиції соціально-етичного маркетингу.
3) Розробка нової концепції діяльності шкільної бібліотеки, перетворення її на шкільний бібліотечно-інформаційний центр:

  • центр інформаційної інфраструктури школи;
  • базу для різноманітної післяурочної роботи учнів і учителів;
  • осередок самоосвітнього та суспільного життя мікрорайону.

4) Створення умов для широкої комунікації між учнями та вчителями різних шкіл, науковими центрами й установами.